Alimente mult mai sanatoase decat credeati

Chiar daca uneori aveti dubii despre calitatile alimentelor, acum este momentul sa va lamuriti in aceasta privinta. Este indicat sa consumati cat mai multe fructe si legume proaspete si sa cunoasteti mai bine beneficiile acestora. Tineti cont de aceste informatii si alegeti sa traiti o viata cat mai sanatoasa, din punct de vedere al alimentatiei.

*Pepenele verde

Pepenele verde este foarte bogat in vitamina A si C, potasiu si antioxidanti si lupta impotriva cancerului. De asemenea, acesta reprezinta una dintre cele mai bogate surse de amino acizi L-citrulina care ajuta la reglarea functiilor arteriale si scade presiunea sangelui.

*Crevetii

Crevetii sunt bogati si proteine, au putine calorii si sunt de asemenea o sursa buna de omega 3 si vitamina B 12.

*Salata iceberg

Daca sunteti un iubitor al salatei,  consumati in fiecare zi o cana de frunze de salata tocate, pentru ca acestea iti acopera 20% din necesarul corpului tau de vitamina K si 15% de vitamina A, de care aveti nevoie zilnic.

*Popcornul

Chiar daca pana acum credeati contrariul,popcornul facut acasa este foarte sanatos.. Are mai multi antioxidanti decat anumite fructe sau legume, iar cel fara unt este bogat in fibre si scazut in grasimi.

*Cartofii

Evitati cartofii prajiti sau asezonati cu sosuri si alegeti cartofii copti la cuptor. Sunt bogati in fibre si potasiu, si sunt foarte gustosi daca ii serviti alaturi de o salata de rosii sau castraveti.

*Telina

Contine o multime de nutrienti care iti ajuta corpul, printre care se numara antiinflamatorii care iti usureaza tractul digestiv, antioxidanti si vitamine, dintre care amintim acidul folic, vitamina K si vitamina C.

*Semintele de floarea soarelui

Nucile sunt printre gustarile cele mai sanatoas, insa si semintele sunt la inaltime. Sunt o sursa buna de vitamina E, astfel ca un sfert de cana de nuci iti asigura mai mult de 90% din doza ta zilnica. Iti ofera de asemenea o cantitate sanatoasa de minerale ca manganul, magneziul si seleniu.

*Varza

Alimentele murate ca varza sunt surse unice de probiotici, care ajuta digestia in mod deosebit.

*Ciupercile

Sunt singurele alimente bogate in vitamina D si sunt renumite pentru ca va cresc imunitatea si va protejeaza de cancer.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *